Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har tørr hodebunn. Brunt hår. Alltid 2-3 hvite prikker i luggen når jeg ser meg i speilet! Utrolig irriterende...! Å det er mer der det kommer fra. Synes det er flaut. Hvilke produkter kan jeg bruke for å få det bort, for godt?? Tuuuuuuuusen takk for hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 kms sin shampo for tørr hodebunn gjør underverker!
netti82 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 eller du kan prøve kerstase sin for tørr hodebunn, den har en slik kjølnenes følelse.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Her er det bare en shampo som hjelper og det er Bio + sin gode gamle (den brune typen). Har prøvd omtrent alt inkludert kms og kerastase sine shampoer for tørr hodebunn. Dette er jo selvsagt individuelt så en må jo bare prøve seg fram. Bio + er en shampo som ikke er særlig god for håret, bare hodebunn. Viktig at du kjøper en av de milde shampoene til Bio+ i tillegg til den brune, f.eks den grønne som heter bio+ balance shampo som du kan bruke i gode perioder. Siden ikke bio + er god for selve håret er det lurt å investere i en god balsam til tuppene, pass på at ikke balsam kommer i kontakt med hodebunnen, da blir håret fort fett og effekten av bio + kan bli dårligere. Lykke til:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Kjempeviktig at du passer på at alle shamporester er skyllet ordentlig ut, ofte er det shamporester som danner et belegg i hodebunnen som ser ut som flass. Det tar evigheter å skylle ut all shampo, iallefall for de som har så tykt hår som meg. Puuuh.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Bio+ skal kun brukes om du er veldig plaget. Syns du skal prøve kms først. Den har stor virkning på MANGE.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Man burde IKKE bruke en sjampo som virker kjølende, for disse innholder ofte mentol. Det irriterer hodebunnen, noe som igjen fører til mer flass.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 når du er plaget med tørr hodebunn skal du helst bruke en nøytral shampo, ikke la deg lure av altfor dyre shampoer som skal være "spesielt for deg med tørr hodebunn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå