Gå til innhold

Både spendt og gruer meg....

Anbefalte innlegg

Eg har egentlig litt blanda følelser for min første kontroll i mårå. 'klarer Ikke å få min første svangerskapskontroll fra mitt siste svangerskap ut av hodet og er redd det skal gå like dårlig.

Her eg er fra har me ikke gleden av dette med fastlege, her byttes det lege så ofte at hver gang eg er hos legen så er der en ny der.

slik var det i 2004 da eg kom til min første svangeskapskontroll - eg kom inn døren og legen tok meg i hånda og sa at han var nervøs for dette var hans aller første svangerskapskontroll også. "ooopppps" Ja og ting gikk ikke bra.

I mårå skal eg også til en helt fremmed lege som også er turnuslege -

Så gruer meg til selve legetimen men gleder meg til å få fastsatt termin, kanskje høre hjertelyd - det må vel la seg gjøre eg er 11 uker på veg nå? -

Men ellers skal eg gå alle kontroller til jordmor - heldig som har samme jordmor her som da eg gikk gravid for første gang for 10 år siden. Så gleder meg til 2 kontroll - men det er enda en stund til.

offf... gruer meg litt ja.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9454938-b%C3%A5de-spendt-og-gruer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal til første kontroll på mandag til jordmor, sist gang gikk jeg til lege å han sa på første kontroll at det var så tidlig så det kunne gå alle veier. Som om man ikke er usikker nok.. Tok ingen gynund for at han ikke kunne kjenne fosteret! Jordmor nektet meg å gå til han resten av svangerskapet, men måtte tilbake til han på 6 ukers kontrollen min. Å da fikk jeg kjeft for at jeg ikke hadde skjemaet med meg, det leveres på sykehuset når man skal føde!!! Var så mye rart med han, så denne gangen blir det jordmor fra første stund av. Men gruer meg litt likevell.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...