Alvepike Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Tulla mi på snart 5 månder har begynt å sove på magen av og til.Er så utrolig ekkelt, og det er vel ikke så mye jeg kan gjøre med det heller. Kan ikke ha babysafe pose fordi hun er avhengig av å "turne" før hun sovner,,,GJør det noe at hun sover på magen? Jeg snur henne selvfølgelig når jeg ser det, men kan jo ikke ligge oppe hele natta heller... hm...
Labbetøs Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Begynner min med det så kommer jeg til å la henne holde på. Jeg sover selv mye bedre på magen. Men jeg har pustealarm på henne da, så jeg tenker ikke så mye på det. Foreløbig ligger hun fornøyd på ryggen da.
2 boys & now pink Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Begge mine sover/sov på magen eller siden, for ellers blir innsovningskrampene så sterk at de våkner. Minsten sover ikke i seng om ikke han får sove på magen, trykket opp i ett hjørne i sengen. Han har snudd hodet fra fødselen akkurat som storebroren, så jeg bekymrer meg ikke særlig. Vi begynnte med det alt på sykehuset fordi han gulpet så mye at han gjentatte ganger ble kvelt. Var faktisk barnepleier som foreslo det. Og ungene mine har aldri sovet så godt, og er sunne og friske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå