Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Litt vanskelig det der, dyrt med mange, men vil jo ikke skuffe noen liksom..
komplett familie Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 nærmeste familie; det vil si - besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. Vi hadde tanter og onkler som faddere.... så vi var 13 voksne og 6barn inkl dåpsbarn
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Det er jo passelig mange, men hvis vi ber de "nærmeste" på begge sider, ble vi jo 38 stk:( Alle har så mange barn, og vi har så store familier.. Men må nok klare å få det til å bli færre..
Fisk med CV Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Vi var 31 totalt, inkludert dåpsbarnet. Det var da bare de nærmeste som foreldre og søsken med barn pluss de vennene vi hadde som faddere.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Ba nærmeste familie, det vil si, barnets besteforeldre, olderforeldre, tanter, onkler, nevøer og nieser på begge sider.. da ble det 31 inviterte! i tillegg kom jo vi foreldre og dåpsbarnet.. så totalt var vi 34sjeler, derav 14 barn.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 ikke barnets nevøer og nieser selvfølgelig, hehe, våre nevøer og nieser, barnets fettere og kusiner
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Vi holder på å be inn i disse dager og med nærmeste familie og faddere blir vi nesten 30 (inkl barna) Vi hadde tenkt å ha dette hjemme hos oss selv, men ikke hvis vi blir 30. Det blir veldig trangt og vi har ikke sitteplasser til alle. Kunne n\med nød gått med 20.... Vi skal lage koldtbord selv, får hjelp av mamma uken før til å forberede alt og begynner å handle nå, ihvertfall mat som kan fryses. kaker kommer jeg til å be noen i familien til å ta med. Så alt i alt trenger det ikke bli så dyrt. Har satt av 5000kr til dåp i år, sist kostet det 3500kr alt i alt (da kjøpte vi snitter) Så jeg tror vi skal ha nok!
Mamman til M&E Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 Har bedt nærmeste familie til navnefesten + min beste venninne, hennes kjæreste og hennes datter (som jeg var fadder til). Desverre noen som ikke kan komme og vi blir ca 24 stk.
St.Sunniva Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Vi ba besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, kusine og faddere (m/samboere) til barnet. Vi ble 16 stk da to meldte forfall...I noen familier vil jo det bli mange, men jeg ville da begrenset til at man iallefall ikke tar med barna(dvs kusiner, fettere og barn til faddere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå