Gå til innhold

Torsdagstrillings!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tittei!!

Her var vi innom en bitteliten tur for å sjekke - og jammen var det ei berte som hadde skrevet noen få ord her... Ikke verst, med tanke på så stille det har vært i det siste...Stille før stormen, er det ikke det man sier?? knis...

Jeg er veldig gjerne med på trilletur i morgen!! Men kunne vi trillet litt tidligere så det ikke blir så stress for meg når jeg skal hente ida på skolen? Kommer så klart litt an på hvem som skal trille og sånn kanskje? Og når det passer best for barna etc? For meg passer det igrunn ved 10-11 tiden!! Emma skal spise igjen ved 12 tiden... men det er ikke noe stress altså, hun kan evt bare få litt brødmat i vognen også...itt'no problem! SÅ - kan ikke "noen" bare bestemme tidspunkt og hvor da, så slenger vi oss med... Eller blir det bare deg og meg igjen anne? Og evt Tonhild som slenger seg med etter jobbintervjuet? Anette da? Bli med da vel...Og bjørg? Og marianne? Og Gry Tone? Kom igjen da...Anita også... joa... bli med da vel? KOselig det da!!! Ja kom alle sammen bli med....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9454347-torsdagstrillings/#findComment-9456037
Del på andre sider

Hallo jenter!

Familien sitter fortsatt på Sandnes. Vi ble overrumplet av oppkastsyke natt til mandag og har til og med i går ikke vært i stand til å sitte i bilen så lenge. Av 6 stykker var det AM og min mor som har vært friske. Godt vi var her når det kom for det hadde ikke vært lett å ta vare på AM selv. Vi regner med å sitte i bilen i morgen.

Skal bli godt å komme hjem nå. AM og jeg har vært her siden 16. mai. Og uansett hvor deilig det er å komme ut av huset og Kongsberg litt så er det jammenmeg godt å se at vi snart kan komme oss hjem igjen! Husker jo ikke hvordan huset ble forlatt heller. Og det er sikkert en stor jobb der.

Å var hjemme i sist uke og jobbet. Da fikk han stablet ved og grunnet alt på garasjen som han klarte alene.

Vel... nå får jeg gå opp igjen og lade opp til kjøring i morgen. Vi skal pakke og få ut i bilen i kveld.

Dere får ha en strålende tur alle sammen :-) Vi snakkes!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9454347-torsdagstrillings/#findComment-9462253
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...