Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Prøvde idag å gi smokk for første gang, først tok h*n den greit, sugde en stund, slapp og sovna:) Men neste gang vi prøvde, begynte h*n å brekke seg, prøvde flere ganger idag. Det samme har noen ganger skjedd med puppen, gjerne når det har vært litt tullesuging.. Har også hatt endel sprutbrekninger i det siste.. Noen som vet hva dette kan være??
manonym Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Gutten vår brekker seg også vist vi tar smokken/puppen i munnen på han uten at han vil ha. Rekner med det er helt normal reaksjon, ville jeg også gjort om noen dytter noe i munnen på meg som jeg ikke vil ha=)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 hei! vet ikke,men sånn er min å.. tok smokk litt, men nå nekter han å brekker seg å begynner å skrike.. nesten så jeg tror at smokken er litt for stor/lang/hard i forhold til puppen..så den kommer for langt bak liksom. men han brekker seg noen ganger på puppen han å...,kanskje han får den for langt bak da... noen som vet???
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Smokker og munner er forskjellige, vet om tilfeller av for stor smokk/for liten munn, og dermed brekning.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Smokken er str 0-6mnd, h*n er 1 mnd. Kanskje vi må prøve et annet merke. Gir uttrykk for at h*n vil suge liksom.. Eller kanskje egentlig ikke vil ha da:)
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Mulig smokken er litt stor enda da ja. Brukte 0-6mnd NUK, men syntes ikke den var ordentlig passe før hun var nærmere 2mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Da er det sikkert det som er problemet ja- takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå