Gå til innhold

Jeg er sååå varm - flere andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har termin samtidig - 28.juli! Og varme? Joda. Berre det å ha på seg langarma genser (som er i eitt eller anna kaldt stoff..) er nok til at eg får hetebølger.

Vi gifta oss 29.juli ifjor, og med bunad og krone og fullt utstyr i ull, var det temmeleg varmt (men ull pustar jo heldigvis...). Dersom det er same varmen i år, så trur eg at å bada i kaldt vatn gjere susen. I tillegg har vi ei grufull stygg vifte i taket som kan vera god å ha akkurat på den tida.

Har vært skikkelig frysepinne i hele min ungdom/voksne tid. Har alltid måttet hatt på meg masse klær, men nå har det snudd helt om! Etter jeg ble gravid, har jeg blitt kjempevarm! Har gått i korteermet og uten jakke i flere måneder allerede! Noen ganger er det deilig å være litt varm, andre ganger er det slitsomt, for man blir så svimmel og urolig. Men det er helt normalt. Mange som får sånne heteslag da de er gravide :)

Ja, kjempevarm og småsvett... Ben og hender litt hovne pga vann i kroppen, så jeg føler meg lekker. Gleder meg til å ta av skoene når jeg kommer hjem etter en lang arbeidsdag - men samboeren vil sikkert helst at jeg skal beholde de på :-))

Må henge meg på..

Den heimekoselege situasjonen for tida er:

Eg i truse og BH, strategisk plassert i trekken mellom opne verandadører på begge sider av leiligheta. HOT!! Sambo under eit pledd, hutrande i godstolen.. Eg har det verst om kvelden, so det er ikkje så altfor gale på jobb, endå!

Annonse

Jeg pleier alltid å være kald av meg, men nå er jeg den varmeste... :/ Vet da søren hva jeg skal finne på snart... Holder meg mest i skyggen med iskaldt vann... Flyr jo på do støtt ;) Men må vel bare trøste meg med at det ikke er lenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...