Gå til innhold

bare jeg som ikke skal vite kjønn??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne vite kjønn jeg, og synes ikke det ødelegger spenninga i det hele tatt. Vet jo ikke hvilken person som kommer ut, hvordan han/hun ser ut osv uansett. Jeg er rett og slett for nysgjerrig til å klare å vente til babyen kommer med å vite om det er gutt eller jente.. Så gjenstår det å se om nurket vil vise seg fram for oss på ul da... :)

Jeg og er alt for nyskjerrig.....Veldig vanskelig å ikke vite på sååå lenge.

Har 3 jenter fra før og visste det med alle igjennom ul.

Det er veldig kjekkt i forhold til innkjøp av klær,utstyr og barnerom. Det synes ihvertfall jeg. Er glad i å strikke,sy så da er det dumt å lage kjoler og søte luer/hatter om det er en guttebaby.

Jeg synes også det er mer en nok spennende når den kommer ut. Vet jo ikke hvem det er uansett.....

En liten baby som ikke man vet er mørk/lys stor/liten kort/lang lett/tung....

Synes du er flink som klarer å vente jeg.

Jeg liker å ha ting klart til den kommer........For da skal jeg bare kose meg og ha tellekanter i kommoden....hehe :-))

Jeg visste det ikke med de 3 første, men etter å ha fått en dødfødt datter var det på en måte godt å få vite kjønnet, for at man ikke skulle tro at det kom en ny datter og håpe på dette. Var da veldig greit å få vite at det var en gutt som skulle komme slik at man kunne forberede seg på dette psykisk, det jeg faktisk mye bedre enn jeg fryktet. Så jeg har opplevd begge deler med forskjellig erfaring.

Annonse

Jeg vil IKKE vite kjønnet..

Syns ikke det er det viktigste ved å få barn. Dessuten kan de oppgi feil kjønn, og jeg vil så absolutt ikke få en følelse av å bli "skuffet" under fødselen. Syns det er litt av spenningen jeg da, å glede seg til å se om det blir gutt eller jente. Før i tiden var det jo ikke mulig å få vite kjønnet, så syns ikke det er noe jeg MÅ vite.. Klær og utstyr kan man uansett kjøpe i nøytrale farger, så det er ikke no problem! =)

Annonse

Jeg tror ikke jeg vil vite. Har UL i neste uke og temaet er ikke helt ferdig diskutert hjemme enda.

Visste det ikke forrige gang, og jeg syns det var et veldig stort øyeblikk når babyen ble født og det var ei jente :o)

Vil gjerne ha samme følelse denne gang også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...