2 + 1 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Fikk mld fra lene m tvillingene i dag =) TO FLOTTE GUTTER KOM I NATT!!!!! Måtte bare dele gleden med dere =) TENK nå er alle vi andre like rundt hjørnet med våre fødsler.. oi oi oi
Alva76 Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Nå har jo 3 julidamer født, etter som jeg vet, og et forestående KS 2 juli. -Det går unna i svingene! -Det er allerede 4! gutter født:-) Kommer det noen jente snart mon tro? Så godt å høre at alt er bra med alle!! Resten må også oppdatere hvis noe skjer. Jeg er jo sist ut, i teorien iallefall, og jobber enda. Jeg tenker litt på å samle folk til en Mosvannet runde, -med og uten babier for de som orker. For de som er blitt mor; er det for tidlig? Husker at med vår første var vi ute å translet Oslo's gater i oktober-regnet hele første dag vi var hjemme, og ble så skuffa for at vi ikke møtte noen kjente!! -Vi var jo så stolte:-) !!! Vel, dere må alle ha lykke til og de som har født; kos dere med den nye i verden og lykke til med amming og søvn. Skal til innskrivnings-samtale i morgen, og det blir spennende, for oss som ikke fødte her sist. Klem
MariCampari Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg er hjemme og har ikke fått noen som helst slags hint fra magen om at barnet er klart. Tviler sterkt på at jeg kommer så veldig tidlig i køen, selv om terminen nærmer seg kraftig. Er klar for Mosvannet når det skulle være...
2 + 1 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Gutten min kom 3 dager før planlagt KS =) ble litt hui og hast da de oppdaget jeg hadde 4-5cm åpning Men KS ble det nå uansett og gutten var bare heeeelt nydelig!!! Det er forresten 5 gutter født til nå Er med på tur rund mosen så snart formen er god igjen!!
Alva76 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Hvis ingenting spesielt har skjedd, skal det være 5 gutter og en jente født til nå :-) Alle guttene i juni! Jeg er sist i køen og må bare smøre meg med litt tålmodighet, -men går iallefall ut i perm på fredag:-) jippi. blir lang dag fra morning og så begynner sommerfesten kl 17, og jeg arrangerer, så må jo være der:-). Alle sammen, lykke til!! PS: MariCampari, og eventuelle andre som vil; send gjerne mobilnr på privatmelding, så skal jeg prøve å si ifra hvis det blir noe tur. Sonia og jeg gikk fredag.
2 + 1 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2007 Hvem er det som har fått jente da? sååå nysgjerrig nå
Lene4021 Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 2 av guttene ble født i mai! Trym og Brage kom 30. mai! Lene
Orchid1998 Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Hallo Julidamer! Jeg har også født, men ikke i juli:) Prinsessen vår ble født 28 juni. Det var en drømmefødsel og alt gikk kjempe bra. Gulljenten er over 2 uker gammel nå og vi koser oss masse. Gleder meg til neste treff for å vise og se andre sine babyer:) God sommer og lykke til til dere som fortsatt er gravide:-) Orchid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå