Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 ta med langermete el kortarmede bodyer til syden (22 mnd)? El bare t-skjorter? Hva ville dere gjort? Trangt i kofferten....
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Kortermet bodyer, t-skjorter og en tynn jakke
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 hei, har vært i syden med baby/småbarn 2 ganger nå og jeg har også hatt behov for noen langarmede bodyer - spesielt når jeg følte at ungen hadde fått nok sol på seg på armene for dagen, når det ble litt kjøligere på kvelden eller hvis det var klimaanlegg på soverommet...enig at det er trangt i kofferten, ta ikke så mange ting med deg, men vask dem heller, spesielt bodyer tørker fort i solen :-) god tur!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Etter en del turer til syden så vil jeg si at body er ut... mye deiligere for dem med litt luft mellom bukse/shorts og t-skjorte/langermet t-skjorte. Men ville nok tatt med 2 langermede tynne gensere tilfelle det blir litt kjølig på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå