Gå til innhold

Til alle dere som har prøvd 12pp eller mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på besøk fra 1 trimester, blir så lei meg når jeg leser om dere som har prøvd i over 12pp, håper virkelig at dere får det til snart!! det har alle fortjent!!!! leste ett innlegg om at det var mange som popet ut unger som ikke kunne ta seg av dem eller ikke ville ha dem,ja verden er virkelig urettferdig!!!!!! alle dere fortjener en liten spire i magen deres og ikke de som ikke klarer eller ikke vil ta seg av barna sine!!!! Jeg har en venninne som har prøvd i over to år og ei kusine og hennes mann som ikke får barn,hvorfor og hvor lenge kusinen min har prøvd/prøvde(de har gitt opp nå,har vært gift i 12 år) vet jeg ikke.

Håper inderlig at dere kommer over til 1 trimester snart!!!!

Er det noen som fortjener en spire i magen sin snart så er det dere!!! kan ikke skjønne noe annet jeg!!!!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Takk for fint innlegg. Selv har jeg 13 pp bak meg. 1 SA for 3 mnd siden og et kjemisk svangerskap for 12 pp siden. Denne mnd prøver jeg pergotime, og håper jeg er gravid. Har IKM på Lørdag. Er slitsomt å ha så mange pp bak seg. Hver måned blir jeg like skuffa. Men etter SA, så vet jeg iallefall at jeg kan bli gravid.

Jeg håper at vi alle som har prøvd så lenge blir gravide denne mnd. Det har vi fortjent!! Er så stressende når alle (nesten bokstavelig talt) venninnene mine er gravide, selv om de har prøvd kortere enn meg.. og jeg ser magene deres vokser. Da svir det ekstra,selv om jeg unner de det veldig.

Nei denne mnd skal det klaffe jenter:-)

Lykke til!!!!

Skrevet

Som du sier så vet du jo at du kan bli gravid,har selv en MA bak meg så jeg vet hvordan det er å miste. Får håpe TR ikke kommer på besøk på en stund!

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...