Frøkna venter nr 2 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Fikk ei søt lita snuppe 22 mai. Vi storkose oss hele tia.
Frøkna venter nr 2 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Had fantastiske jordmødre som hjalp te at fødselen gikk fint, men d va veldig vondt. Anbefale lystgass og epidural, d letta iallefall en del av smertan i perioda.
anevictoria Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 va da kje vondt å få den epiduralen? eg tørte kje få den når eg fekk første mann.. den virke så vonde.. hehe
Frøkna venter nr 2 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2007 D va ikke vondt, da æ skul få den så va rian helt forferdelig vond. D tok litt tid å få satt den, men da den bynt å virk forsvant alle smertan mine. D va som å kom te himmeln, helt fantastisk. D va deilig å ha en sånn god periode midt inne i fødseln sånn at æ fikk henta mæ inn litt før siste etappe. E ikke i tvil om at æ ska ha epidural om d bli en neste gang.
Poteto Skrevet 3. juni 2007 #10 Skrevet 3. juni 2007 eg vill ha alt muligt bedøvelse tilgjengeligt;) hehe,. kvir meg skikkeli no!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå