Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Jeg er 4+4, og skal til privat gyn imorgen, egentlig for utredning, men nå er jo jeg blitt gravid, så det jeg lurer på. Er det noen av dere jenter som har tatt så tidlig UL, og kan de i det hele tatt se noe da?
Lilly 79 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ikke på et slikt tidlig tidspunkt, nei. Jeg er i IVF behandling, og fått beskjed om at de kan tidligst se hjerteaktivitet i uke 6. Men mulig de kan se plommesekken?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Ja jeg skal på tidlig UL på Ullevål den 12 juni. Da er jeg jo 6+3, så da kan det jo hende at de ser noe. Men jeg er jo veldig spent da.. Har mistet 4 ganger tidligere, så jeg vil gjøre absolutt alt for at ting skal gå på skinner denne gangen her.
*Vetlis* Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Jeg var på UL i uke 5+4, å det var omtrent noe lignende det største bilde på denne linken jeg kunne se da... Så jeg tror ikke du vil se stort... http://pregnancyandbaby.com/pregnancy/baby/Ultrasound-4-weeks--the-sac-1073.htm
Tigerlilly84 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var på 2 tidlige UL forrige gang. 1 gang var jeg litt over 5 uker og da så de bare at det var noe på vei men kunne ikke se fosteret. andre gangen var 10+4 og da så vi en liten blinkene klump. Så eneste du får sett er vel om livmoren har begynt og vokse eller blitt tykkere, veit ikke helt hva som skjer først jeg men..
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg så hjerteaktivitet da jeg var 5+2 i mitt forrige svangerskap, men tror det er mere vanlig å ikke se noe så tidlig!!. Denne gangen så vi hjerteaktivitet da jeg var 6+2!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk.. Jeg vil nok ikke se så mye nei, men jeg håper på å bli beroliget litt etter å ha mistet flere ganger etter hverandre. Hvordan er oppfølgingen din Vetlis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå