Gå til innhold

Huff, har litt dårlig samvittighet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 1 år er i barnehagen og jeg har senvakt. Begynner da kl 2 på jobb. Leverte henne i barnehagen kl 9 og pappan skal hente henne kl 16(da er han ferdig på jobb).

Jeg har klippet gressplenen, vasket huset dusjet og spist god lunsj i fred og ro. MEN ...jeg har dårlig samvittighet for at min lille skatt er i barnehagen når jeg har fri ;-( , men det er jo også SÅ godt å være litt alene hjemme.

Det skal være sag, at de dagene jeg har helt fri er hun hjemme ilag med meg, men når jeg har senvakt er hun som regel i barnehagen...

Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du levere henne kl 9 da? Hva med å levere henne rett før du drar på jobb så slipper hun så lange dager i barnehagen når hun er så liten.

Skrevet

hun har det sikket mye artigere i barnehagen enn med deg......mi tøtte kjeder seg ihjel hvis jeg har henne hjemme som i dag fordi hun hadde litt feber...

Skrevet

Det er hyggeligere for hele familien når mor får gjort unna ting når hun er alene. Da kan dere jo bruke tid sammen når hun er hjemme, så slipper hun kjede seg mens du vasker hus.

Skrevet

Helt enig. Hun er sikkert glad i å leke i barnehagen. Du har kjempe godt av å kunne stelle hus, hjem og deg selv mens hun leker med andre barn.

Du er en fornuftig og god mor, det er jeg sikker på! Derfor får du lett dårlig samvittighet, noe vi mødre lett får.

Og husk; barna trenger annen stimuli enn det de får hjemme!

Skrevet

MEner selvsagt i TILLEGG til det de får hjemme! Min datter er bare hjemme foreløpig, begynner i barnehage når hun blir 19 mnd.

Skrevet

Tusen takk for svar ;-)

Er på jobb , og savner henne bare såååååå mye....snufs

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Jeg har jobbet i barnehage i mange år og vi setter pris på å få barna inn før kjernetiden 10-14, fordi det er da vi oraganiserer leker, utflukter m.v. Dessuten å levere barnet i barnethagen på slutten av dagen er lite heldig for barnet. Da er de andre barna gjerne slitne, noen hentet og dagen bærer preg at de andre har vært der en hel dag.

Skrevet

jaaa, det ahr jeg ikke tenkt på, men du har jo helt rett ;-)

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...