Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hadde en SA 2 mai. var 10 uker på vei. Skulle selvfølgelig ønsket at tanta ikke kom og at jeg ble gravid igjen med en gang. Men på den andre siden så kom jo syklusen min på rett kjøl igjen rimelig kjapt da:-)Slapp å vente i flerfoldige uker før hun kom tilbake og det er jo positivt. Så om en 10 dagers tid ca. blir det å hoppe i høyet igjen en ukes tid.(ja kan jo øve litt i mellomtia da ;-)) Håper det ikke tar så lang tid før den sitter. FAST! Både litt sint og glad i dag. :-)
anrø Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei:-) Jeg fikk tanta igår. Er så glad at den kom. Hadde en ma m utskraping for 4 uker siden. Var da 14 uker,men babyen levde bare til uke 9. Skulle egentlig vært i uke 18 nå. Blir litt forbannet og sint at d måtte skje. D går bedre nå. Selfølgelig kommer jeg aldri til å glemme. Men nå er jeg egentlig happy for at mensen kom. Så vi kommer til å prøve sånn omtrent samtidig. Lykke til. Grusom å miste ja. Føler masse med deg.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Trist at du opplevde en MA, det må være leit! Det jeg lurer på er, siden du var til utskrapning i uke 14..og embryoet hadde levd til uke 9, merket du noen som helst forandring de ukene i mellom?blødde du?mistet du symptomer?gradvis?Du merket jo sikkert ikke mye siden det gikk så mange uker..men er det noe du tenker forandret seg når du tenker tilbake på det? Jeg syns dette med MA er skummelt...rart at kroppen ikke sier ifra!
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Lurer ang. MA jeg også. Det at man oppdager at det ikke er liv og at det ikke har vært det på flere uker....Når det gjelder SA,for min del ihvertfall,så forsvant alle symtomene som dugg for solen på ettermiddagen også begynte jeg å blø på kvelden. Fosteret kom derimot ikke ut før fem dager etterpå.. Bare å prøve igjen. Satser på at det går fort og at den sitter som støpt! Lykke til! :-)
anrø Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Når jeg tenker tilbake til de ukene,så var d nokk symptomer som ble borte ja. Je var kjempekvalm denne gangen,så jeg begynte på tabletter mot kvalme,de fikk jeg rundt uke ni. Kvalmen forsvant mer å mer etter d. Jeg tenkte ikke over d da,for jeg var glad den var over. Pluss at jeg hadde vært veldig sliten og trett. Plutselig fikk jeg mer energi. D er jo vanlig å ha slitenperiode der man ikke orker mye. Jeg begynte ikke å blø før i uke 14. Fikk menssmerter også kjente jeg masse utflod. Skjønte d da at ikke alt var rett. Kom fort på ul og de sa at fosteret var dødt. Grusom beskjed å få. Unner ingen d. Men d er jo noe som dessverre vi kvinner opplever. Ja jeg og synes at ma er skummelt. D er vel kroppen som ikke skjønner at fosteret er dødt og må ut. D går mye bedre nå. Må se framover og planlegge ny graviditet. Tror d hjelper å tenke pos. Skal ikke stesse nå. Vet jo jeg kan bli gravid.
anrø Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Hei soria moria. Jeg har hadt 2 sa og jeg fikk d slik. Symptomene forsvant. Men da kom fosteret ut selv. Men m ma kom ikke d ut selv. Håper at d hjelper m utskraping. At jeg blir gravid fortere. Savner å være gravid. Fikk tilbake tanta igår. Så nå er d pån igjen. Håper d sitter til oss nå. Lykke til te deg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå