Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ammer og gir grøt to ganger om dagen, middag og frukt... Ingenting ME.. Hvor lenge skal dere holde på?
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ammer og ammer, han får pupp innimellom, ikke alltid han vil ha. Knerten er snart 11 mnd. Får grøt, brødskiver, frukt, middag, vann, mme...
Murmeline Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Ammer litt enda, men vanskelig å holde produksjonen oppe etter matintro. Så gir det meste; pupp, mme, grøt, middag og frukt:) Hun skal få pupp så lenge hun vil ha!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 ammer enda, pjokken er 9 mnd, så lenge han vil ha, og jeg har så tenker jeg amme. Han får grøt middag og frukt itillegg. Gir jo klar beskjed når han ikke orker mer!
hårsår Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 ammer 5 ganger til dagen, og gir 3 måltider fast føde. Hun er 8 mnd. Holder på til hun runder året, men trapper ned når jeg begynner i full jobb.
mumbo Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Fortsatt amming her, ingen planer om å slutte fra min side. Han har derimot på eget initiativ sluttet med både nattpupp og kveldspupp. Trenger ikke om natta, og vil ikke ha om kvelden. Ikke alltid han vil ha etter middagen heller. Han får grøt morgen og kveld, halvannen posjon til hvert måltid. Prøver å gi han brødskive og middag også men der er vi fortsatt i litt tilvenningsfasen.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Ja jeg ammer;) Han får pupp,brød+vann,pupp,lunsj+vann,middag+vann,pupp,grøt+vann :=) Puppinga skjer rett etter hvert måltid;) Han skal få så lenge han vil ha;)
Lumsk Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Hadde jeg ikke ammet hadde han sultet ihjel tror jeg. Han spiser bare ett måltid om dagen ennå og skjønner ikke hvorfor han skal spise annen fast føde enn grøt til frokost (han spier heller ikke annet enn maisgrøt). Frokost var også en kamp å få innført så jeg ammer nok lenge ennå ja tror jeg. Nå kjemper vi for å få innført kveldsmat.
Vildur Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 ammer morgen og kveld, da drikker han mye. Ellers på dagen er han som regel ikke interessert lenger, vrir seg unna. Tilbyr et par ganger i løpet av dagen likevel. Han drikker mye vann nå, så jeg tror det holder bra slik det er nå.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Ammer 2ggr for dagen, hun får mme 2ggr for dagen og spiser 2grøtmåltider, middag og frukt/skive.. hun blir snart 9mdr..
_svana_ Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Gutta nærmer seg 8 mnd og jeg ammer fortsatt. Ikke alltid de vil ha når jeg vil de skal da, men det blir vel 3 eller flere i løpet av et døgn. De spiser 4 faste måltider nå, så merker jo at puppen ikke alltid er like kul. Men om natta derimot *mumle*
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Tenker som deg.. Hvor lenge skal dette holde på.. merker at jeg er ganske klar for å slutte, men vil helst at lille jenta skal avslutte selv. Jeg ammer til frokost (i senga mi..) når hun våkner.. så spiser hun en halv skive. ammer igjen i 10-11 tiden også har jeg kuttet ut amming på dagen(utenom i dag hvor hun fikk pupp klokka 15.00 for å sovne.. uff vanskelig dette her.. pleier vanligvis trille tur i 14-15tiden og da sover hun, men i dag var det så dårlig vær og hun er umulig å legge uten pupp eller trilling.) Så ammer jeg klokka syv før hun legger seg.. igjen klokka 01-02 tiden og en gang til på natten.. mellom 03og05 Har bestemt meg for å kutte et og et måltid nå og se om det går greit.. skal bare gi om morgen og kveld og prøve å slutte å gi om natten.. hjelp.. aner noen tøffe uker foran meg.. Håper hun slutter av seg selv når hun er rundt ni mnd- tenkte slutte ved ni.. men vil hun veldig gjerne ha vet jeg ikke om jeg har hjerte til å si at hun ikke får... Hilsen supersoftsippemamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå