JPG2011 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Akkurat sluttet med p.piller, så jeg husker overhodet ikke hvordan magen er når jeg skal ha mensen. Jeg har blitt forkjølet og nyser som jeg aldri har gjort før. Hvis jeg ikke kryper sammen når jeg nyser så får jeg j.... vondt i livmora. Det strekker noe sinnsykt. Husker jeg hadde det lenge i 1 Trimester med snuppa. Venter mens til Helgen. Får man sånne strekksmerter når man skal ha mensen også?? For dette er ikke innbildning. Det gjør dritvondt.
9nah Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 (sneket meg innom fra 3 tri jeg...) Jeg hadde også sinnsykt strekk'smerter' i livmor da jeg ble gravid:-) og jeg nøs og frøs hele tiden......merket dette noen dager før jeg skulle ha mensen. og den kom aldri:-) lykke til:-) krysser fingene for deg!
JPG2011 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Hmmmmm, jeg har tatt tempen en DEL ganger i de siste tre dagene, jeg er varm i ansiktet og fryser hele tiden, kjennes ut som jeg har feber, men jeg har ikke det. Også er jeg tett i nesa da. Men får man sånn type strekk vondt om man nyser eller gjør brå bevegelser, om det er mensen som er i anmarsj?? Husker ikke.
emporium Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 har det litt på samme måten har akkurat sluttet med pilla og husker ikke åssen det er å være uten. venter mens om 10 dager men har nå store ømme pupper, vondt i ryggen og nederst i magen ... samme følelse som når man må tisse og har holdt seg i mange timer, det stikker og trykker ennå mange dager til jeg kan teste
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jeg tok ut hormon spiralen den 9 mai, fikk mens den 11 mai og EL 24 mai. Har siden 25 mai hatt store stikkende smerter i livmoren og i sidene(mest høyre) trøtt, kvalm, fryst,varm om hverandre uten å ha hatt feber. Vondt i korsryggen. Og siden i går kveld stikkende,kløende følelse i puppene :-) Leser jo her at dette er symptomer alle her har og bare noen stemmer det for... Håper at det stemmer, vil så gjerne ha en liten spire i meg.. 8 juni har jeg IKM, da skal jeg teste. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå