Gå til innhold

har dere byttet ut bag delen med sportsdel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. SNupa vil gjerne sitte oppe og kikke når hun er våken, men hun kan jo langt fra sette seg opp selv og da vil jeg ikke la henne sitte enda. Med tanke på ryggen. Desuten er det god plass i bagen enda, og det er sitterygg slik at hun kan sitte i bagdelen når den tid kommer. Men jeg vil altså ikke la henne sitte før hun er sterk nok til det.

Julie sover i bagen både i vogna og i senga ho... Ho sover så godt oppi derl, og ikke er det trangt heller så vi setter fortsatt bagen i senga på natta. Er kanskje tullete men...

Er vel ikke vanlig å bytte før de er 6 mnd hvertfall? Hvis ikke bagen blir for liten da selvfølgelig..

Annonse

vi har ikke byttet. Min gutt sover ikke så mye i vogna hvis jeg f.eks er i byen og der det er en del støy.Han liker ikke å ligge å pludre meg seg selv for lenge,så da vil han opp.Gleder meg til han kan sitte å se i sportsdelen,men pga ryggen vil jeg prøve å vente til høsten i allefall.

jeg vil iallfall ikke ta den i bruk på lang tid. gi nå de små muligheten til å vokse selv....min vil også titte mest mulig,men siden jeg vet at det er skadelig for ryggen- kunne det ikke falle meg inn å byte til sportsdel.DET ER ALTFOR TIDLIG!!!

nei, ikke byttet enda. Men han er snart for lang for baggen. Han nærmer seg 70 cm.. vet ikke hva jeg skal gjøre da...har heldigvis en sportsdel som del går an å legge helt flatt...., men ser for meg at den ikke er så god å ligge i som baggen.... - han sover i vogna hver dag

Annonse

Har tatt ut softbagen fordi hun svettet så jævlig i den, ble så liten og trang. Men, har sportsdelen i full liggestilling med liggeunderlag så spiller jo ingen trille. Eneste forskjellen er at der er større liggeplass, så blir det bedre lufting for henne. Setter den selvsagt ikke opp i sittestilling...

Vi bytter når lillegutt vokser ut av bagen tenker jeg. Den er 78 cm og han er straks 70 cm, så blir vel ikke så altfor lenge til. Heldgivis er det varmt og sommer, så kan kan ha lite klær og dynestyr, og bagen kan brukes lengst mulig.

Når vi tar ut softbagen vil han fortsatt ligge i full liggestilling, så blir vel ikke store overgangen.

Hun har begynnt med det idag. =) Koste seg med og ha bedre plass.

Men hun får ikke sitte.

I vognen vi har så ligger hun like godt som i baggen. (vognen i seg ser like ut både med/uten baggen, men blir bedre plass uten baggen.)

Hun fikk bedre plass og mer luft runt seg, ble ikke like svett og varm.

Men hun får ikke sitte enda på lenge nei. =)

Det at man bytter ut bagen til sportsdelen... er ikke det samme som at den lille må sitte.. Man kan ligge i den å.. eller eventuelt ta ryggen på nest nederste hakk.. så kommer de bitte litt skrått.. Og det er faktisk ikke alle barn som liker å ligge i bagen!!

Selv så har jeg bagen enda.. men spent på om han vil fortsett å ligge i den.. man ser jo ikke akkurat så mye i den bagen.. og vi kommer akkurat hjem fra ferie.. og der har vi hatt en reise trille.. som har vært nesten flat da.. så prøver med bagen enda.. hvis ikke blir det sportdel med nest nederste hakk.. Er helt enig i at de er for små til å sitte.. er ikke i mine tanker engang at mathias skal sitte i vogna enda.. det er han ikke sterk nok til enda.

Jeg har fremdeles bagn i bruk. Han har flere cm å ta av enda, men når vi er i byen/kjøpesenteret så må jeg sette opp ryggen på laveste hakk så han ser noe, hvis han er våken, ellers hyler han som besatt.

Når han blir trøtt igjen, så legger jeg ryggen ned. Tror ikke jeg vil bytte til sportsdelen før sensommer/høst, når han klarer å sitte ordentlig av seg selv. Har ikke prøvd sportsdelen heller jeg, så aner ikke hvor langt det evt går an til å legge den ned (edge duo). Foreløpig synes jeg i alle fall at bag'n er best,siden han stort sett sover når han ligger i den.

Jeg byttet idag, enkelt og greit fordi gutten min vokser ut av den. Ikke så mye plass å bevege seg på akkurat når han ligger å spenner i veggen nede, og så og si helt i veggen med hodet.

Kemmer kanskje til å sette den opp på det nederste hakket vist han vil se litt når vi er noen plass, men blir nok mest brukt helt flat en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...