Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hva synest dere om Basson Roma? Er det bare meg eller er vognen klumpete, stor og tung? Tror mange vil ha akkurat denne vognen, leste den hadde vunnet noen tester. Vi var å såg på den for noen dager siden men jeg klarer ikke bestemme meg!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har kjøpt basson og angrer for den er stor og tung. Dessuten har de gamle årsmodellene en tendens til å ruste på slaps og vått føre.
minimegogtrollet Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 også jeg har hørt at den er veldig tung og stor, men har ikke sett på den selv.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Den ER klumpete stor og tung! En ting å prøve den i butikken, men tenk hvor tung den blir med stelleveske og unge på tolv - femten kg! og varer og dill dall under.. nei, kjøp en lett vogn! det blir fort tungt nok!
allegodetingertre Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Kikket på den i butikk og syntes den var stiv og stygg. Jeg liker Simo bedre hvis det er snakk om tradisjonelle vogner med 4 hjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå