Gå til innhold

Dere med misslykkede forsøk bak dere.....

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 bak meg - og lurer på hvorfor egget ikke vil sette seg. Dere får unnskylde detaljene - men må bare spørre. Hvordan er blødningene deres? Siste gang nå opplevde jeg mye blod og en slags pose/hinne som kom ut. Har dere også dette? Det jeg lurer på er om det faktisk festet seg men så slapp det igjen etterpå. Skjønner ikke hvorfor denne posen skulle dukke opp....har ikke hatt slik tildigere.

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg har 5 innsett bak meg og alle med neg.resultat....

ja, hvorfor fester det seg ikke.. Hadde vi visst det så ville ikkedette vært noe problem!

Jeg har også hatt mye blod som var veldig klumpete.... Tja om det har festet seg litt veit jeg ikke, men da skulle det kanskje ha vært utslag på testen.... Noe som jeg aldri har opplevd...

Håper bare at det en gang vil feste seg og bli der....

Jeg har ett bak meg, og opplevde det samme som deg,men det kommer ogsa ann på hvilken uke du var i ....... Jeg var i uke 7 så den pose/hinne/seige klumpen som kom var fostersekken sa de på gyn.pol. når jeg var det for undersøkelse.

Vi får se det positive i det, at vi kan bli gravide.....da gjennstår det bare at det fester seg.

Lykke til videre,,,ikke gi opp

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...