Agne Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hipp hurra, han fikk det til i går kveld. Full levering. Jeg er lykkelig over det. Bare spent på om gutta hans er påvirket av sykdommen og derfor ikke helt på topp. Det kan vi iallefall ikke gjøre noe med nå. Den anonyme tipsers tips fikk fart på sakene, heldigvis, hehe. Pute under rompa en time etterpå, tenkte positive tanker for å hjelpe gutta på veien oppover, så nå er det bare å vente. Hadde sånne el- smerter i går som jeg ikke hadde kjent på årevis, det tok jeg som et veldig positivt tegn. Jeg er mer enn normalt opptatt av tegn og tolker titt og ofte ting som tegn. Tenk, til syden i morgen og håpe på at egget fester seg, artig.....
skifer Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 He he..så bra.. Kose deg i syden nå da,bare slappe av og la en spire få godt feste i magehuset:) Klem Skifer
evigoptimist Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 YEEEES!! Da satt den, tenker jeg=) Nå ka du nyte ferien og slappe av så spiren får festet seg skikkelig!!
Dolly Duck Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ha en super tur! Skal se det er akkurat det som skal til for at hybelboeren blir værende i ni fulle måneder! Lykke til! =)
martine68 Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Så koselig at dere fikk det til i går. Nå kan du kose deg i syden med visshet om at dere har en sjanse denne pp-en også. God tur til syden. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå