M&Ms Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hvor gammelt må barnet være før det kan sitte korte stunder i vippestol og bæresele? Vi har merket BabyBjørn, hvis det har noe å si.
manonym Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Mener du kan bruke begge deler fra de er nyfødt. Vi har babybjørn vippestol og har brukt den siden han var nyfødt, men vel og merke veldig lite før han ble 3 måneder. Da var det så spennendes å sitte å se=) Bæresele har vi ikke brukt enda, har bestilt en ergo bæresele som snart er på vei i posten=)
M&Ms Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Oi, hadde jeg visst det hadde jeg latt henne prøve vippestolen litt tidligere. Hun er 4 uker nå, og har fått prøve den i noen minutter av gangen de siste dagene. Hun elsker å sitte i den! Og så er det jo mye lettere for mor å få gjort noe også, når baby kan sitte så fornøyd og se på! Bæreselen er jeg litt mer usikker på - mener jeg har hørt at de ikke skal sitte i sånne før de nærmer seg 2 mnd . men noen få minutter av gangen går kanskje greit?
manonym Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Vippestolen kan de vel sitte i 10-15 min av ganbgen tror jeg. Står det ikke noe i bruksanvisningen på bæreselen? Noen kan du bruke fra de er nyfødt.
M&Ms Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Det gjør det sikkert, men vi har bare lånt en brukt, så jeg har ikke noen bruksanvisning. Håper noen som har det kan se etter og si hva det står!
manonym Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 De har jo side på internett da, vist du søker på babybjørn. Mener der var der jeg leste det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå