renat1 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Min f.dato: 05.04.1973. Min manns f.dato: 09.09.1959. Noen som kan se om vaart forhold kommer til aa vare? Evt. flere barn? ...og saa lurer jeg veeeeldig paa om hva jeg videre skal studere... Hvilken retning? Hvilken jobb passer jeg i? Ehhhh.... Vet jeg spoer om mye, men jeg leter veldig etter mange svar paa ting i livet mitt naa om dagene... Setter STOR pris paa om noen har tid til aa se paa meg! XXX
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 ...hei hei....det første som kom opp var fruktbarhet og et godt familieliv...mulig det kan ligge et guttebarn i framtiden....men fikk ikke klart opp....i så fall i lufttegn.... hmmmm...med tanke på jobb/studier snakker ikke kortene helt klart....de sier at du enten har mange kvaliteter, eller vil få mange muligheter å velge mellom..........men du må på nytt beite....og gå stier du ikke har vært på.....hmmmmmm....gud veit....ikke mye klarhet å få her.......men noe nytt og uprøvd kommer opp om ikke annet....
renat1 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei rama73! Tusen, tusen takk for svar! Sitter her og smiler jeg. Var saa koselig og spennende aa lese svaret ditt! Og saa faar jeg gi meg selv et kraftig spark bak, og proeve og finne veien min innen studier/arbeid.... STOR klem til deg!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 la litt nye kort på deg med tanke på jobb studier......det dukker opp det samme gode familieliekortet på deg......+ penge kort.....tenkte kanskje de indikerer jobb utdannelse innenfor økonomi......hmmmmm......eller at det du velger vil sørge godt for deg......hmmmmmmm.....bad om bekreftrelse......kom opp penger god økonomi igjen,,,,, jaja...lykke til iallefall......
renat1 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2007 Takker og bukker for at du tok deg tid til aa se paa meg igjen=0) Er saa glad for at familiekortet dukker opp igjen - det er jo det aller viktigste! Men hva studier angaar... Kan vel umulig vaere studier innen oekonomi? Tall er ikke min sterkeste side, for aa si det mildt... Men positivt at det heller kan bety god oekonomi da! Blir spennende aa se hvor jeg havner innen studier... Og tusen, tusen takk for svar! =0)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 hi hi....du er fin å legg kort på vanligvis blir kortene sure og slutter å gi samme svaret.... jeg måtte bare spørre; hva med disse studiene dine igjen.....og joda....to av tre penge/økonomi kort..... fnis...jeg er litt barnslig....men måtte jo bare når kortene er så stanhaftige....
renat1 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2007 =) =) =) Naa blir jeg bare sittende her og lure... Skal begynne aa sjekke innen oekonomi-studier jeg naa da. He he! Er saa artig at du har tatt deg saa mye tid til meg, da! Og spennende det kortene kommer opp med! Bare kom med mer om det ellers er noe du kan se paa meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå