Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Gutten min har akkurat vokst fra de minste str. Har veldig lyst og ta vare på dette, men er veldig redd for at dem skal få stygge flekker eller lukte vondt.. Hvor er det best og ha det, og hva er best og oppbevare det i?
manonym Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Foreløpig så er det blitt stappa oppi en pose, og blitt stua vekk. Tror ikke jeg kommer til å gjøre så mye mer med det heller...
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 først pakka jg ned str 50, og de minste tinga i 56. da vasket, bretta jeg, sorterte (bodyer i en haug, bukser i en anna etc) og la dem i den plast-dingsen som dyna hans kom i da vi kjøpte den (plastikk med glidelås). idag pakket jeg bort resten av 56, og 62, og da bretta jeg, sorterte og la det i poser som jeg skrev med sprit-tusj på (hva som lå i, og str.)
linord mamma til 2 jenter Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har vasket det, brettet det pent og lagt det i plastkasser. I mangel på kasser har jeg lagt litt i søppelsekker. Dette har jeg lagt i boden min. Gjorde dette med klærne til førstemann. De er like fine nå 4 år senere og kan brukes av nr. 2.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hiv det i søppelsekker og sleng det på loftet. Fint som snus!!
milk Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Har sortert tøyet og lagt det i plastvesker med glidelås. Har kjøpt disse på Kid og Ikea. Veldig praktisk!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Har vasket og bretta alt og lagt det i en stor pappeske som står på et av soveromma her foreløpig...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 jeg har pakket det i pakkesker... gjør d enkelt for meg selv,siden vi snart skal flytte... kommer sikkert til å sette kassene på loftet når vi har flytta,da:)
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 har sortert det etter størrelse og lagt det i plastesker med lokk:)
Vildur Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Har pakka ned tøyet i pappesker og oppbevarer det i kjelleren. Merker eskene med størrelse slik at det blir lett å finne igjen til evt. nestemann.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 Har kjøpt sånne fine oppbevaringsbokser på Åhlens, og har en str i hver sånn (de største) Blir sååå fint i skapet :-) Jeg elsker å organisere, og har sånt system på alt i hus:D
rødhette* Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Foreløpig har jeg lagt i plastkasser med lokk, og merket med str. Men sitter nå og tenker at det kommer til å bli VELDIG mange av dem etterhvert... jo større klærne blir, jo mer plass tar de jo i en sånn kasse.. Så tror jeg heller skal kjøpe sånne svære poser på ikea, som er fine til å oppbevare klær og dyner og sånt i. Oppbevarer på loftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå