Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingenting er 100% sikkert i denne verden! hos meg stemte magefølelsen, det kinesiske kartet, alle andre tegn på at jeg skal ha gutt. Jm sa også med sikkerhet at det ble gutt, men 1% av meg er litt redd for at det blir jente. Ikke sånn at jeg ikke vil ha jente, men har handlet en del gutteting som klær, blå seng osv og det hadde jo vært kjekt å få brukt dette!;)

Jordmor hos oss sier hun er sikker på at dette blir en gutt etter ultralyd. Men, alt kan jo skje...men jeg er innstilt på gutt nå. Kommer det ei jente er det bare moro. Egentlig ikke så veldig viktig for meg...ønsker meg et friskt barn..

Vi fikk vite at det var 70 % sikkert at det var jente. Tror det er litt mer usikkert dersom man får vite at det er jente. Har hørt av venninner som har gått til ul hos samme lege som meg at han sjelden våger si mer enn 70 % når det er jente. Men, er ekstra spennende når vi ikke vet. ;)

Annonse

etter ul i går er jeg ikke i tvil, dette er en gutt, så det klart og tydelig på ul, om jordmoren ikke hadde sagt noe hatte jeg kunne sett det selv:) jeg har heletiden gått å følt det på meg at det var en gutt, men siden alle kjerringråd og min mor sa det var jente ble jeg noe usikker, litt morro at følelsen min slik stemte:)

Annonse

100% kan man vel aldri være. Men her ser du litt hos oss:

UL: Gutt

Kinesisk fødselskart BIM: jente

Kinesisk fødselskart Babyverden: jente

Blodskiftetest: gutt

Så ifølge dette er d like stor sjanse for begge deler... Men jeg har en magefølelse for gutt, og d har jeg hatt hele svangerskapet (magefølelsen stemte på forrigemann). Når d gjelder de ulike forrige gang:

UL: jente

Kinesisk fødselskart BIM: jente

Kinesisk fødselskart babyverden: jente

Blodskiftetest: jente

Magefølelse: jente

Det ble: jente

=)

hihi,den der var morsom snupsi..legger inn en på mine jeg og;o)

nr 1

UL: gutt

kinesisk kart BIM: gutt

kinesisk kart babyverden: gutt

ringtest: gutt

magefølelse: gutt

det ble: gutt

nr2

UL: gutt

kinesisk kart bim: jente

kinesisk kart babyverden: jente

ringtest: gutt

magefølelse: gutt

det ble: gutt

nr3

kinesisk kart bim: jente

kinesisk kart babyverden: jente

ringtest: jente

magefølelse:blandet (er fortsatt usikker selv etter UL)

Vi har bilde av tisselur og pung,jordmora tegnet enda opp til oss! =) Jeg spurte om det var ganske sikkert da, og "ja,jeg ser det er en gutt" sa jordmor skråsikkert :D så om det skulle komme en jente nå blir den tisseluren og pungen ganske vanskelig å forklare,hehe! men jeg tør ikke handle for mye blått uansett jeg..

Nr 1:

magefølelse: jente

kinesisk fødselskart BIM: jente

kinesisk fødselskart babyverden: jente

Nr 2:

magefølelse: gutt først, så jente

Nr 3 (nå):

magefølelse: jente

UL: ville ikke vite kjønn

Tror det blir bare jentebabyer på oss. :-)

Kunne ikke se noe kjønn på nr 1, og ut kom ei jente!nå når vi var 1. juni, så vi heller ikke kjønn.. Vi er overbefolket av jenter i begges familie, så en gutt hadde jo vært på sin plass nå!Vil så gjerne vite,- men det viktigste er nå at bebisn er frisk og velskapt!! Iflg kinesisk horoskop, stemte både bim og babyverden sitt at jeg skulle ha ei jente som nr 1,.Nå står det gutt på begge, og jeg har følelsen av hankjønn;) Jordmor sier at hun tror det er gutt da pulsen er en god del lavere nå enn da jeg gikk med jenta.. Da lå jeg på ca. 160 i puls, men s nå er det 130... Lykke til til dere alle sammen:)

Ps,når skal dere ha?

Har termin 25. oktober jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...