Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 30. mai 2007 #1 Del Skrevet 30. mai 2007 hei,jeg er en dagmamma som nå har hatt ansvar for fire små knøtter i snart ett år. to fortsetter her til neste år også, og en ny liten rekrutt begynner muligens her fra september. så da har jeg altså en plass igjen. jeg kan gjerne passe alle fire hjemme her hos meg som jeg har gjort hittill, men er også åpen til om det finnes noen der ute som trenger dagmamma,som syns det er greit om vi kunne oppholdt oss hos de/dere? altså da fire barn tilsammen. hadde da vært fint om dere bodde i alt i fra mellom asker og oslo.. selvfølgelig ikke så innmari lengre unna E18 enn 10-15min. dette i tanke på de andre foreldrene her. ellers så er jeg en ganske hyggelig jente som er veldig glad i barn. jeg er selv mamma (alenemamma) til ei lita tutte på 3 år. vi oppholder oss i asker. jeg er veldig positiv og flexibel jente, og har gode referanser og attest i fra en familiebarnehage som jeg jobbet i tidligere. du er hjertelig velkommen til å komme å hilse på. og jeg kommer også gjerne å hilser på deg/dere. og det er bare å ringe hvis det skulle være noe dere lurer på. masse hilsner fra jannicke mobil:48294750 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9452452-ledig-dagmammaasker-oslo-en-ledig-plass/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå