Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Er på desperat jakt etter jeg fikk avslag kommunalt.. Noen som vet?
manonym Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Du kan søke direkte til den barnehagen. Det gjorde jeg i alle fall.
St.Sunniva Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 I kommunen jeg bor har de samordnet opptak, så det vil si at man søker til kommunen om både kommunale og private barnehager. Jeg vil anbefale deg å ringe litt rundt. Har ei venninne som heller ikke fikk plass, men hun ga seg ikke med det. Ringte rundt til stort sett alle barnehagene, og det endte opp med at hun fikk 100 % plass i en familiebarnehage og 80 % i en annen privat barnehage. Så det lønner seg å stå på :-)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 ja jobber med saken.. pust pes.. hvis ikke stiller svigermor seg til disposisjon da...
manonym Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Det er samordna opptak her i kommunen jeg bor også, men du kan alikevel søke til de private selv. Men jeg ville gjort som hun over her skrev, ringt litt rundt og hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå