Ophelia & Jr. Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei, Jeg har somlet vekk bruksanvisningen på min flaske med babyklister. Er det noen som vet noe om holdbareheten på babyklister etter at den er åpnet? Åpnet en flaske tidligere i år, og nå skal jeg snart i gang igjen. Lurer på om jeg bare kan fortsette på samme flaske...?
dolly29 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ikke kan jeg hjelpe deg. Men hva er badyklister og hvordan bruker vi det?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei ! På min bruksanvisning står dette nederst(dansk): I følge lov om homøopatiske lægemidler er holdbarheden for homøopatiske plantelægemidler 3 år. Det samme leste jeg på ønskebarn sine sider der babyklister også er omtalt. Lykke til med forsøk!
Ophelia & Jr. Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei Dolly29, Jeg har sakset fra et annet innlegg her på forumet tidligere som forklarer veldig godt: "Babyklister er et homeopatisk middel som blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tedens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF/ICSI- behandling får å styrke livmoren."
Ophelia & Jr. Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for svar! Da er det ingen fare med holdbarheten på min flaske, og jeg kan trygt innta mitt babyklister og tro og håpe at det skal gjøre susen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå