mamamimmi Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei, Og det var normalt..Vi er veldig glade. Denne gang föles allt i förbindelse med babyen som et mirakel. Da vi ventet jenta tok vi allt mer som en selvfölge. Men den lille "skrutten" som vi sier er virkelig der med sine små armer og lille nesen som peker oppåt. Et virkelig under for oss. Tror det er en jente igjen. Jordmor ringte og fortalte at de önsker ta flere pröver på meg. Sjekke jern igjen, og så B12 som var litt lavt. Så da finnes förklaring til at jeg föler meg litt sliten. Skal dit idag. Klemmer til alle,
nungo Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Åh så koselig, mamamimmi! Husker ikke helt hvor langt du er på vei nå, men etter en slik UL er det vel endelig mulig for deg å senke skuldrene og begynne å nyte svangerskapet og det lille mirakelet deres :-)
nicco Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Nå har du all grunn til å være glad mamamimmi!! Det er absolutt ingen selvfølge at alt går bra og at vi har kommet så langt. Jeg har fremdeles en slik uvirkelig følelse innimellom, synes jeg er utrolig heldig, og at det er for godt til å være sant...og det er det!! Jeg lider av alvolig B12 mangel, og har antagelig gjort det lenge. Jeg har etter vært fått ganske plagsomme symptomer, ikke la det gå så langt før du krever at noe blir gjort. Jeg har vært nede i under 50, mens normalen ligger på 150-600!! Nå får jeg sprøyter annenhver dag for å komme meg opp på normalen igjen, forhåpentligvis før fødselen.
mamamimmi Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Takk dere! Flott å se deg her, Nungo. Det gleder meg mye at få fölge din vei nå, og det blir en fin og god vei, vet du! Og Nicco, ja det er fantastisk at vi er kommet så langt, du har ikke langt igjen nå! Vet dere hvorfor du har så lav B12 verdi? Er det pga dårlig opptak i tarmen, kosthold..? I mitt fall er det , tror jeg, kostholdet. Da mannen min er vegetarianer spiser vi ikke kjött hjemme, jeg spiser det bare på kantinen på jobb. Jeg liker ost, men ikke så mye melk. Jeg har alltid tatt B12 tilskudd, men det hjelper ikke helt. Jeg vet ikke. Nå skal jeg ta Behepan medisin (ikke spröyter). Håper dine spröyter skal hjelpe deg å få ork og overskudd igjen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå