Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Nesten... : ) Flytter derifra når jeg var 6 år, men har familie på begge sider der.
norcathy Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 hei hei..... Jeg hører ikke til her inne (ennå)....driver med prøverørsbehandling så vet ikke hvordan det går ennå. Jeg er fra Hamar, men bor i Nydal.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Så morro! norcathy: ....Har du fått prøverør og venter på ikm? *spennende* Håper det klaffer snart!
norcathy Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 det håper jeg også, er 15 innsettingen, så begynner å bli lei, så det blir spennende, 1 uke igjen..... hvordan går det med deg ? langt i løypa ?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Ok,men en gang skal det jo gå! Ikke sant?:-) Huff,en uke blir liksom noe lengre enn 7 dager når men venter.... Men gud så spennende,tenk om det er denne gangen spiren sitter for dere? ;-) .... Har du noen fra før? Går greit her:)... kunne soooovet dagen lang,men med en liten en går ikke det:) Er 8+ ? i dag:-)
norcathy Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 hehe... jeg ble gravid i fjor sommer med tvillinger, men hjertene sluttet å slå i uke 8+3. jeg håper håper..... hadde du noen symptomer da, merker ikke stort, så jeg er litt stresset. I fjor hadde jeg mye stikkninger og tyngdefølelse, nå har jeg ikke noe særlig...hmmm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå