Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har sett litt rundt på både mei tai og bæresjal. Syns det er forferdelig vanskelig å ta et valg. Jeg ønsker å kunne bære gutten min på 9måneder både på ryggen og på hoften. Hva anbefaler dere? Kan mei tai brukes på hoften? Takknemlig for svar.
Lumsk Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Mei tai kan også brukes på hoften ja, men det er ikke like vanlig som på magen eller ryggen. (Se www.kozycarrier.com for bilder om hvordan du bærer på hoften.) Å velge mellom sjal og mei tai er veldig vanskelig. Jeg har derfor valgt begge deler:) Om du bare skal ha en av delene vil jeg anbefale at du finner noen som har bæredingser slik at du får prøve begge deler. Det er egentlig en smakssak om hva man foretrekker. Begge deler er praktisk så det kommer helt an på bærer og barnet hva de foretrekker.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Mei Tai er lettere å ta av og på, mens sjal er mer behagelig på lengre turer. Jeg har begge deler og bruker mest mei tai da jeg er ute på farten, men hvis jeg skal gå en lang tur,gå på tivoli,messe ol så bruker jeg sjal. Det er i hvertfall mest behagelig å bære med synes jeg da. Men jeg og anbefaler begge deler. Du finner en del bra brukt inne på tettinntil.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå