Gå til innhold

9 dager igjen til 2 trimester og UL!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nedtelling her altså! etter en del blødninger og et hematom (blodansamling) i livmoren ser jeg frem til 8 juni! muligens jeg er over på 2 trimester dagen før,men vi får vente å se hva de sier på UL. Går den Ul bra så skifter jeg nick til Solstrålen&julemirakelet,synes virkelig dette barnet da blir ett ordentlig julemirakel! håper jeg kan slappe mer av etter den Ul,men er kanskje ikke sikkert jeg kommer til å slappe av før barnet er født og det puster av seg selv. Har lovet meg selv at etter denne Ul skal jeg prøve å holde meg unna alle innlegg som har med SA/MA og blødninger å gjøre,men på den andre siden så er det kanskje noen som opplever blodansamling i livmoren og trenger å høre en solskinnshistorie. Jeg går ut ifra at dette går bra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9451967-9-dager-igjen-til-2-trimester-og-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 dager går kjepe fort - men når en venter på at tiden helst skal fly avgårde så går den kanskje litt for sent. Eg har på en måte sett meg frem til min dag der eg går over i uke 12 - men nå ligger eg mellom to terminer og får vel ikke vite noe før eg skal til legen ( men det er i mårå så håper han kan fastsette termi for meg)

Alt går bra skal du se - me er en liten gjeng her nå som har kryset fingrene for deg en stund allerede så nå går alt bra.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...