Gå til innhold

Hva skjer med meg?? Noen med erfaring på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå noen dager over ikm. tok en test for ca 10 dager siden. Negativ. Har ikke tatt noen flere tester pga lite tegn til symptomer. Bortsett fra i forrige uke, da fikk jeg plutselig kjempe vondt på den ene siden ved eggstokkene der... kan dette være et tegn kanskje? klarte nesten ikke å gå (måtte gå krumbøyd). Aldri opplevd før. Ellers litt små stikking i puppene til tider, men det merkes nesten ikke..

Kan jeg allikevel være gravid, eller har jeg rett og slett hoppet over tr denne mnd... (aldri skjedd før..) Er nå på dag 49 i syklus, og tr pleier å komme på dag 32-36...

kan man være gravid uten et eneste sv.skap tegn da?? noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikk et symptom jeg, før for 1 uke siden, nå er jeg 8+3 :)

Er på besøk fra 1 trimester skjønner du =)

Skrevet

Kan det være el-smerter? eller lyskesmerter pga gravidtiet?

Når jeg har el-smerter kjenner jeg det hele tiden i fire dager, gjør vondt litt lengre opp på siden..

Når jeg har vært gravid har jeg såkalla lyskesmerter, dvs hver gang jeg reiser meg gjør det sååå vondt - det er fordi livmora strekker seg...

Kan jo være du har hatt el litt senere enn du trodde denne syklusen, og det er derfor det ikke er positivt nå...

Håper testen blir positiv om noen dager, lykke til!!

Skrevet

Om det er 10 dager siden du tok en test, hadde jeg nok prøvd å ta en ny enn nå...! :-)

Skrevet

takker for svar:-) tar en ny test før helgen jeg... Så får vi se da..

Skrevet

Jeg føler på meg at den testen vil bli positiv :-)

Lykke til da!!

Skrevet

Tusen takk:) Det håper jeg også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...