Gå til innhold

LIVET ER HERLIG:-)))

babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Andre som føler det slik om dagen??? Jeg er full av energi igjen, og det føles så godt etter 3 mnd med bekymringer,blødninger,kvalme,bekkenløsning,hormoner,sofapasient.....

Er fri for plager og kan bare kose meg med masse liv i magen.....Det føles veldig komfortabelt.

Holder på å bake kanelsnurrer, rydder og ordner litt hjemme....

Har fått et lite " bygg rede" instinkt selv om det er lenge til nurket skal se dagens lys.

Etter ul i morgen skal jeg ut å kjøpe en bok hvor jeg skal ordne med minner,magebilder,ulbilder og tanker rundt graviditeten. Det er så koselig og ha senere....

Tar litt mål av mage også for å sammeligne med de ande svangerskapene.

Skal på foreldre&BARN messen på fredag, og da skal vi se om det er noen gode tilbud på barnevogn. I hvertfall aktuellt om de ser kjønn i morgen. Er så spent, trodde først gutt, men siste ukene tror jeg det blir en girl.........

Er fortsatt sykmeldt pga tung jobb, så nå skal tiden til nurket skal fødes bare nytes.

Vi er heldige som får lov å ha baby i magen da. Rike er vi......Et eget liv er produsert..........Lykke til dere og alle jenter.

Jeg bestiller bord til 12 på Egon 10 juni så er det noen ekstra plasser.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9451886-livet-er-herlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg hadde den samme energien hehe:) Går litt tregt hos meg om dagen men ting blir gjort for det. Hørtes veldig godt med kanelsnurrer ja hihi:)

Tenkte å kanskje ta meg en tur på den messen selv, skal vist være mange supre tilbud:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9451886-livet-er-herlig/#findComment-9454421
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...