Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vesla blir 1 år i juni, og siden hun har det meste hun trenger av klær og utstyr tenkte vi å ønske oss leker til henne. Noen som kan fortelle hvilke leker deres barn på 1 år og litt oppover har, og hva de leker mest med? Håper på flere svar:-)
Gjest_1001 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hehe, han elsker pilatesballen min da ;-) Men det er ikke akkurat noe man ønsker seg til bursdagen til ungen. Ellers så er det kjekkeste baller i alle størrelser. Trille på dem, kaste på dem. Sende ball med meg er kjempekjekt. Biler er også kjekke. Ellers er puttekasser morsomme. Men de forstår ikke formene ennå så det bør være en du kan ta av lokket på og bare legge klossene nedi for så å tømme utav igjen. Ellers så kan sandkasseleker være noe å ønske seg, bøtter, spader, raker... En sandkasse med lokk om du ikke har (koster ca 400 kr). Eller en rusjebane (ca 400 den også). Minipiano er kjekt. Eller kanskje et bankebrett? Min gutt elsker å trille på de små handlevognene i butikken, veldig kjekt. Hva med en dukkevogn til jenten din? Hehe, nå har du ihvertfall fått noen tips. Greit å ha litt forskjellige ting, for de går ofte lei av en leke en periode, og vil ha noe annet. Men to uker senere er den leken de var lei av kjekk igjen ;-)
monztah Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Snuppa (12 mnd) fikk ei dukkevogn i tre som hun elsker å gå med! http://www.moover.dk/products/dollspram/ Ellers fikk hun også ei tresykkel uten pedaler, sånn første sykkel, og den var kjempepopulær med en gang! Fikk også litet svømmebasseng (oppblåsbar) til å ha i hagen, oppblåsbar badering som man kan sitte i, bok med godnattviser etc. Hun elsker å leke med min første "ordentlige" dukke...men vet ikke om det er vanlig for så små. Liker også godt pekebøker med sånne tykke sider, kan bla lenge frem og tilbake, finnes sånne der du kan kjenne på "pels" til forskjellige dyr etc.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for flotte tips!! :-) Noen flere?
MintCondition Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 *dukke *dukkevogn *ball *byggeklosser *duplo-lego *pekebøker med dyr og sånt i *bøtte og spade til utelek *leke-hageredskaper til utelek (veldig opptatt av å gjøre som vi voksne, rake plenen sammen med oss og sånn)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 fisherprice sitt laugh&learn house ellers er han veldig glad i biler, dyr og bøker (helst dyrebøker) og gåbilen hans!! er vel det som blir mest brukt her i gården..er 13 mnd!
nickoline og supermann Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 gåbilen fra fisher price har vært verdt hver krone. Vet om noen som har learning chair også. Også populær der. ellers liker andreas klosser og puttebokser. for ikke å snakke om teltet sitt og sklia......
mai mammaen til to Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 datteren min liker veldig godt bøker.spesielt de med dyr fra bondegården osv... og lyd på.. ellers er litle peopel bondegården en slager... den leker hun med hele dagen... hun har det huset og, men det er ikke like interessant enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå