Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 ehhh... jeg tror jeg er i min 7 uke.. Er ikke helt sikker, men tror det. Og jeg har alt begynt å få mage.. Jeg ser jo gravid ut jo.... må snart kjøpe mamma klær jeg jo.. Noen andre som har det sånn? Blir nesten litt nervøs for at det er 2 der inne.. hehe..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 det er nok ikke mage, men luft.. man blir oppblåst.. Selvfølgelig, det er LITT magen, men mesteparten luft..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Men jeg er ikke plaget med luft, ikke noe rumling, vondt, fjerting eller noe... jaja... god mulig det er luft, men føler meg ikke oppblåst..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er 2.gangs mamma, gravid i 8 uke. Ingen antydning til mage her i gården, men det er jo veldig individuelt. Kanskje du bærer på to, ja? spennende:-)
k@ra Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Har hørt om noen ikke får igjen knappen når de er 7 uker. Jeg begynte å få problem med de strammeste buksene i uke 9 forrige svangerskap. Tror det er VELDIG forskjellig. Lykke til!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 Ja, har en del tvillingpar i familien, så er litt smånervøs for at det kan bli to ja.. Hadde igrunn vært fint med en i gangen.. hihi... spesiellt første gang.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Hei der.. er i uke 6 nå, og jeg har stoor antydning til mage, sliter med å skjule det, tror de på jobben lurer på hvorfor jeg plutselig har skiftet stil:.. dette er annen gang, og fikk veldig tidlig mage første gang også ( rundt uke 9-10)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå