Gå til innhold

Mage....

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehhh... jeg tror jeg er i min 7 uke.. Er ikke helt sikker, men tror det. Og jeg har alt begynt å få mage.. Jeg ser jo gravid ut jo.... må snart kjøpe mamma klær jeg jo.. Noen andre som har det sånn? Blir nesten litt nervøs for at det er 2 der inne.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok ikke mage, men luft.. man blir oppblåst..

Selvfølgelig, det er LITT magen, men mesteparten luft.. ;)

Skrevet

Men jeg er ikke plaget med luft, ikke noe rumling, vondt, fjerting eller noe... jaja... god mulig det er luft, men føler meg ikke oppblåst..

Skrevet

Jeg er 2.gangs mamma, gravid i 8 uke. Ingen antydning til mage her i gården, men det er jo veldig individuelt. Kanskje du bærer på to, ja? spennende:-)

Skrevet

Har hørt om noen ikke får igjen knappen når de er 7 uker. Jeg begynte å få problem med de strammeste buksene i uke 9 forrige svangerskap. Tror det er VELDIG forskjellig. Lykke til!

Skrevet

Ja, har en del tvillingpar i familien, så er litt smånervøs for at det kan bli to ja.. Hadde igrunn vært fint med en i gangen.. hihi... :) spesiellt første gang. :)

Skrevet

Hei der.. er i uke 6 nå, og jeg har stoor antydning til mage, sliter med å skjule det, tror de på jobben lurer på hvorfor jeg plutselig har skiftet stil:..:) dette er annen gang, og fikk veldig tidlig mage første gang også ( rundt uke 9-10)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...