Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Er det slik at det finnes bilsete som kan klikkes på denne vognen? Vet noen hva det heter, og eventuelt pris?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Du må kjøpe et adapter til vogna. Da går det å bruke emmaljunga sin bilstol og britax /rømer sine bilstoler. Tror emmealjunga stolen ligger på ca: 1700,- og britax baby safe+ kan du få helt ned i 1200,- hvis du ikke skal ha isofix. emmaljunga basen kommer kun med isofix, men denne er ikke i salg før i august hva jeg har hørt ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Takk for svar! jeg kan veldig lite om slike ting, og hadde blitt veldig glad hvis du kunne fortelle meg hva isofix er for noe?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Isofix er et feste i bilen din, som kan kobles sammen med et feste på basen til bilstolen; Slik at du slipper å feste selve setet hver gang! Setet til Emmaljunga skulle egentlig kommet i januar, men er fortsatt veeeeldig forsinket, så jeg ville har kjøpt Britx sitt sete =)
Nr-2-i-magen Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Vær obs på at det Britax sete de selger på Barnas Hus passer ikke på vogna. Vet at noen har kjøpt sete i Sverige som passer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå