Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hvordan gjør dere det med bleieskift? Skifter dere en gang før dere legger dere? Jeg har pleid og gi han mat og skifte på han i 23-24 tiden (han våkner som regel da). Eller hvis han ligger veldig urolig, og jeg ser han er på vei til og våkna så gjør jeg det også.. Men vil jo ikke vekke han, vil ikke at det skal bli en vane. Men han er så frykelig tissevåt allerede da.. Så han må jo ha ny bleie i løpet av natta.. Hvordan gjør dere dette?
the_fat_lady_sang Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Skifter bleie kl 19.30, og han har den samme bleien til vi står opp. Når de slutter å puppe om natta så tisser de mindre og. Hvis bleien blir alt for våt så vakner han å sier ifra, men det skjer nesten aldrig.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Okey, for gutten min er ofte tissevåt igjennom pysjen (hvis jeg ikke skifter i 23-24 tiden). Men han spiser fortsatt om natta, så er kanskje derfor da.. Men han våkner vel kanskje av seg selv om han skulle bli tissevåt.. Takk for svar=)
Beibi82 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hun her får heller ikke nattmåltid lenger, så skifter ikke bleie før i 05-06:00 tiden. Men, klart.. er han veldig tissevåt ville jeg skiftet. Hva med å bruke en større bleie om natten??
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Ja, kanskje det.. Han bruker nå den 5-8 kilo (han er ca. 5,5 kilo nå), men i pinsa så måtte jeg kjøpe en fra 7 kilo.. Kanskje jeg skulle prøvd og bruke den om natten da.. Han kan noen netter sove 8 timer, å da er det så dumt at han skal bli vekt fordi han er gjennomvåt..
haater husarbeid Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Nå er han ni mnd og sover i samme bleie fra kl 20 til kl halv åtte-åtte dagen etter. Bytter seff om han har bæsja på seg da. Bleien kan være veldig våt på mårran, men har opplevd lekkasje kun en gang.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Her skifter vi når vi våkner (mellom 6-8. kommer an på når bæsjen kommer (han har alltid en morra-bæsj), eller på når han våkner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå