Gå til innhold

Finnes det noe som heter 3 mnd. trass eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har alltid vært glad i og bade, og ble grinete når jeg tok han opp av badet. Men nå den siste uka (han 3 mnd. om en uke), så har det vært greit og ta han nedi vannet, men med en gang jeg begynner og vaske håret hans, så begynner han og furte og det går ganske fort over til han begynner og grine, og gir deg ikke før han kommer opp nå!

Men han har derimot blitt kjempeflink til og ligge i vogna si og sove selv om vogna står stille. Vil ikke sove inne på dagen lenger, det blir da bare korte dupper, men i vogna kan han sove 3-4 timer nå! Det har han ikke gjort før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, Kjenner jeg blir litt lei meg over at noen i det hele tatt kan tenke at en baby på 3 mnd trasser. For det gjør de ikke! De FØLER, og hvis det ikke føles bra så sier de i fra. Så da er det nok noe som plager han, trenger ikke være verre enn at han får vann/såpe i øynene, er trøtt/overtrøtt osv... Men trass er det ihvertfall ikke!

Så tror jeg babyer forandrer seg hele tiden, her går det veldig opp og ned for hvordan jeg får han til å sove. Liker helst å sove ute i vogn, så jeg sliter litt med å få han til å sove lenge når vi bare er inne. Det jeg mener da, er at jeg tror det er vanlig at de forandrer mønster og gjør ting "de aldri har gjort før"...

Skrevet

Herlighet.. var ikke ment sånn som 3 års trass da.. Skulle kanskje skrivd trass med slike: "trass".. Skjønner jo at han ikke gjør det med vilje.. Lurte bare på hva, hvorfor.. Kanskje andre har opplevd at sine babyer har blitt litt vare ovenfor slike ting rundt den alderen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...