Gå til innhold

HURRA!!! 3 års bryllupsdag i dag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til denne dagen!

Først skal jeg til en kompis av sønnen min, så de kan leke sammen. Så har vi fått bestemor til å være barnevakt fra i 5-tia, så jeg og mannen min kan komme oss ut og feire litt =) Blir godt å komme seg ut å tenke på noe annet, la være å kjenne på symptomer osv. Går egentlig ikke å tenker på annet enn å teste for tia. Jeg er av den tro at det er best å teste med morgenurin, spesielt hvis man skal teste før IKM, så i morges forta jeg med å tisse før jeg rakk å vurdere å teste en gang.. Pjuh.., IKM er fredag, og vil egentlig vente å se om mensen kommer eller ikke før jeg tester!

Ønsker allesammen lykketil!! =)

Hurra for at det er så fint vær i trøndelagen i dag =) (Landets varmeste og fineste har jeg hørt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer gratulerer med 3 års dagen!

Håper dere får en kveld dere aldri vil glemme!

Skrevet

Gratulerer med dagen:)

Så bra med barnevakt, høres ut som du får en kjempefin dag!!!

Lykketil med testing på fredag!!! (da tester jeg og:))

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!

Kos dere i dag:-)

Skrevet

Henger meg på gratulasjonene! Dere får ha en knallfin kveld!!! (Og lykke til når du tar testen, da...) :o)

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner! =)

Fikk akkurat vite at mannen min har sykemeldt seg.. psykisk sliten er han, og jeg tror og håper at han kan nyte denne kvelden, som den første av mange kvelder, der han slipper å tenke på at han skal opp for å dra til en jobb han ikke trives med!!

Jeg kom hjem etter å ha vært ute og lekt med sønnen min, og da var han hjemme, helt overraskende tidlig. Hadde kjøpt en bukett med Roser, og en pose med favorittgodteriet mitt!! Så herlig når han gjør sånne ting =) Jeg elsker den mannen!!

Skrevet

Så kjempe-deilig!!! Høres ut som en flott mann! Min er overhode ikke romantisk anlagt. Hvis jeg skal få blomster, må jeg ta ham med til blomsterbutikken og peke og si "sånne vil jeg ha".... Men han er utrolig på så mange andre måter, da.

Have a nice night!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...