lotta72 har fått Anders Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 6 uker på vei i dag, og begynte med litt rosa på papiret. Kjørte til volvat, som fant fosteret, men ingen hjerteaktivitet. Legen sa at jeg har nå en SA og kommer til å begynne å blø skikkelig i de nærmeste dagene. Skikkelig lei meg. Pappa død 16 mars, ma uke 9 20 mars og, og sa uke 6 nå. Det er virklig litt for mye. Livet er tungt!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Huff-kjære deg. Dette var virkelig trist. Jeg håper du og din kjære tar godt vare på hverandre i denne tunge stunden.Ord blir fattige nå,men sender deg en klem likevel. Hilsen
skifer Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Huff stakkars da..det ble mye på en gang. Klem til deg
Agne Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Av og til er det skrekkelig tungt dette livet. Så trist en vår du fikk. Håper at du finner noen lyspunkter etterhvert. Klem.
Dolly Duck Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Stakkars stakkars lille deg, dette er jo altfor mye!!! Jeg håper du har noen som kan ta vare på deg i denne tunge tiden. Hos oss har det vært lignende tilstander. Først døde svigerfar hjemme hos oss, så mistet vi i uke 10 noen uker etterpå, siden har vi mistet to ganger til i tillegg til at min ene svigerinne fikk barn når vi skulle hatt den første og min andre svigerinne har blitt gravid uten at hun ønsket det, og har termin når vi denne pp trodde vi hadde klart det... Vi føler vi har fått dosen av nedturer og synes ikke verden er rettferdig. Så jeg føler med deg. Trøsten er at vi faktisk klarer å komme oss opp av kjelleren igjen. Selv om det noen ganger tar litt tid. Ønsker deg masse lykke til, jeg håper dere snart lykkes! Klem fra meg
martine68 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Dette var leit lotta. Livet er nok ikke rettferdig bestandig. Håper du har noen rundt deg du kan prate med. Her inne finner du jo også mange som har vært gjennom en SA og som kanskje kan være til støtte. trøsteklem fra
evigoptimist Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Stakkars deg, lotta! Ord blir fattige...... Håper du har mange rundt deg som kan hjelpe deg gjennom denne tøffe tiden! Hvis ikke kan du iallefall bruke oss her inne! ))))))trøsteklemmer(((((((
Dotten Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Huff så ufattelig trist. Håper dere, som flere skriver her, klarer å ta godt vare på hverandre, og at resten av familien stiller opp om dere skulle trenge det. Ønsker dere all mulig lykke til, og at neste spire klorer seg fast i 9 mnd. før den vil komme ut til mamman og pappan sin som venter spendt. Stoooor klem
lotta72 har fått Anders Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 Huff. Sitter her på jobb og holder maska. Har ikke begynt å blø enda. Bare litt brunt utflod. Skal til syden om 12 dager. Kan jeg bade da? Hvor lenge bør jeg vente på å begynne å blø skikkelig av meg selv før jeg tar kontakt med sykehuset for å høre om jeg bør ha en utskrapning? Takk for støtten alle sammen. Jeg og samboeren min orker ikke snakke sammen om det, og jeg har jo ikke fortalt til folk at jeg var gravid. Godt å "lufte" seg er på bim.
Dolly Duck Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Stakkars, du skulle fått en sykemelding. Iallefall noen dager for å komme deg over det verste sjokket. Da jeg hadde utskraping ble jeg fortalt at jeg ikke skulle bade de første to ukene etterpå, hverken i badekar, basseng eller sjø. Dette er pga infeksjonsfare. Den ene gangen dro vi også til syden, men det ble litt amputert pga at jeg ikke kunne bade. Jeg ga likevel litt blaffen de siste dagene og det gikk fint. Når kroppen ordner opp selv, har jeg forstått at det kan ses på som en mens og man skal gjøre slik man gjør ellers i mensperioden. Den ene gangen jeg hadde SA, begynte den med brunt utflod på mandagen. Blødningen kom såvidt onsdag/torsdag, og selve fostersekken kom lørdagen med store blødninger. Etter det blødde jeg noen få dager, som en menstruasjon. Dette var i uke 8. De to gangene jeg har hatt MA har jeg ikke merket noe før ul har funnet ut at noe var galt. Hadde utskraping disse to gangene og blødde en uke første gangen, og ingenting andre gangen (uke 10,5 og 9,5). Jeg hadde ventet til over helgen og bedt om utskraping dersom ingenting skjer, var jeg deg. Spesielt siden du skal reise er det greit å få ordnet alt. Masse lykke til. Dette var triste greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå