Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har jo tilbrakt maaange timer her inne sammen med dere! Først vil jeg si: Jeg satte også spørsmålstegn ved min mulighet til å bli gravid. Gikk uten p-pille i store deler av 2006 uten at jeg ble gravid. Jeg har også tørket mine tårer når slemme Tante Rød kom på besøk, og jeg ønsket henne alt vondt! Jeg begynte på p-pilla igjen i fjor høst for å få alle baby-tanker på avstand. Det var godt med noen måneder da vi bare kunne ha sex uten å tenkte på EL og graviditetstegn. Jeg slutta på pilla igjen i februar. Samtidig begynte jeg å trene mer regelmessig; mandag, onsdag og lørdag. Dette tror jeg hjalp veldig på min frustrasjon, jeg hadde ett sted hvor jeg kunne få ut all sinne og tristhet. Men uansett hvor tungt det ser ut. Så håpløst det virker, så aldri, aldri, aldri mist trua på at deres dag vil komme!!!! Den VIL komme! Ønsker alle dere her inne lykke, lykke til! Jeg klarer ikke å helt å gi slipp på dette forumet, så jeg stikker nok innom rett som det er
tudeluuu Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Tusen tusen takk!! Jeg tar det til meg, selv om jeg i denne omgang ikke har hengt mer enn et par uker på BIM. (hadde noen mnd i 2004, mens jeg prøvde med førstemann). Håper virkelig at jeg kan joine deg i februarklubben! IKM fredag!! XXXX
millymolly&mini Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Takk for xxx:) Har lest mye her inne, og synes det er så synd at mange må slite sånn for å bli gravide. Dette "slår" meg rett som det er og jeg føler meg heldig som har en gutt fra før. Nummer to derimot ser ut til å ta lengre tid, men jeg venter på noe godt:) Du må ha massse lykkkke til med svangerskapet - og så håper jeg at vi snakkes inne på februar terminklubben -tester fredag - er spent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå