Gå til innhold

Melder overgang til april-klubben

coscos

Anbefalte innlegg

Hei! Har tatt litt tid for meg å venne meg til å gå inn på Din Baby i stedet for Barnimagen :-), men min lillegutt kom 30. april, så det er vel på tide. Har forøvrig ikke så mye tid foran pc'en, da jeg har fått en baby som sover veldig lite. Han skal bare ha mat, og kan gjerne sovne mens han spiser, men når jeg skal prøve å flytte ham så våkner han med en gang, og da er vi i gang igjen! Lar han derfor ofte sove på fanget mitt, men da får jeg jo ikke gjort så mye annet. Litt frustrert over akkurat det...

Er førstegangs mamma, så har masse spørsmål om det å ha barn. Tenkte derfor at april-klubben passer best, da jeg er "sist ute", og kan få høre om erfaringer fra dere andre mammaer (noen har vel også barn fra før). Trodde ikke jeg skulle være så grønn :-) Sliter litt innimellom når han bare gråter, men priser meg lykkelig over å ha fått en sånn skjønn liten baby.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne!

Ha en fin dag i regnværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Välkommen!

Fick själv en skön son 5 Maj som liker att ligga i mina armar. Jag har en vippestol som man kan göra helt falt och den funkar att lägga han i och vagga han i. för det är ju skönt att inte ha han fastklistrad på en hela tiden, fast han är söt. Sen har jag faktiskt börjat lite med babybjörn. 20 min åt gången och han protesterar inte. Min första på 20 månader var inte i närheten så slitsom som denna så jag är lite grön också på det här. Men de första månaderna kan ju vara så här....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg sliter med det samme...logger meg inn på BIM istedenfor her:) Hehe: Skal forsøke å bli flinkere.

Jeg fikk min tredje baby den 21. april:))) Verdens snilleste lille gutt kom til verden i en kjempefart, og vi har (nesten) bare kost oss siden:)))

Amming, soving, stell og daglig rutine fungerer heldigvis kjempefint hos meg:) Men med en 5-åring og en 3-åring springende rundt hjemme er det bare NØDT til å fungere!:) De stolte storesøsken er flinke til å hjelpe til og ta imot beskjeder fra meg..så jeg skal ikke klage.

Jeg ELSKER å være mamma, og nyter skikkelig å ha en baby i huset igjen:) Kan virkelig ikke forestille meg livet uten de 3 så vidundrene mine:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...