k@ra Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Gikk det bra hos legen? Du trenger ikke svare hvis du ikke vil..
Tasselur Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Heisann k@ra! Så koselig at du spør hvordan det har gått, takk skal du ha. Joda, var hos legen i dag, og det var jo greit nok. Hun sa at en positiv test er positiv, og at vi skulle gå ut fra at jeg er gravid. Ikke uvanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, sa hun. Jeg skal ta blodprøve på sykehuset i morgen, og igjen etter 5 dager. Svaret på de kommer i slutten av neste uke, så må nok vente til da før vi blir noe særlig klokere... Var for tidlig å ta ul, mente hun. Enn så lenge får jeg høre på kroppen, og den sier fremdeles gravid. : )
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Smyger meg innom denne tråden ettersom jeg også lurte...! tihi! Hvis kroppen din sier gravid, så tror jeg du skal følge den Den er jo den eneste som for øyeblikket vet sannheten! Hold oss oppdatert, da )))
Tasselur Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ja, jeg stoler på kroppen, og koser meg som gravid! : ) Skal holde dere oppdatert om hvordan det går. : ) Hvordan fikk du linka terminlista for februar til sida di, Bris? Det så jo ikke dumt ut. Hm, må inn på januarklubben og sjekke om jeg får til det samme!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det... Men kan prøve meg frem og gi deg en tilbakemelding hvis du ikke fant ut av det på egenhånd
Tasselur Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Fant ikke ut av det, nei.. Ikke så farlig, altså, men det så unektelig litt fancy ut! ; )
k@ra Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 Bra Tasselur og lille nurk!!! Ja, man kan bare vente og krysse fingrene for at det går bra! Er du på januarklubben? Jeg har termin 25.jan eller 4.feb. Litt rart å ikke vite. Skal til lege om 12 dager så får jeg vel kanskje vite litt mer.
Tasselur Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Er på januarklubben, ja. Snik deg inn der du og, da vel, k@ra! Hehe, kanskje vi ender opp med termin på samme dag til slutt? Åååh, er morsomt dette her, altså. : )
Tasselur Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Nå fant jeg ut av det, Bris! Så da ligger jeg inne med terminliste også. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå