Line_1982 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Ber på mine knær til gud at det skal bli en spire denne gangen! Har EL i dag (har vondt så inn i granskogen) og var "sammen" med kjæresten min på lørdag og søndag! La det bli min tur denne gangen! Kryss fingrene for meg jenter!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 XXXXX! Krysser for deg og alle andre her inne! XXXXX
tudeluuu Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Krysser XXXXXXXXXXXX Leste det andre innelgget ditt her inne også!! Du fortjener virkelig å få det til!! Lykke til!
Line_1982 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Tusen Takk! Ja, jeg håper virkelig at ting skal gå bra denne gangen! Er vel inne i 7 pp nå regner jeg med. Å miste mitt første barn er noe av det vanskligste jeg har vært med på i hele mitt liv. Det er greit nok at barnet/fosteret/embyroet ikke var planlagt akkurat da vi fant ut at jeg var gravid, men jeg skal love deg at det ble veldig ønsket etter at vi ble vandt med tanken! Vil virkelig at det skal gå bra denne gang! Jeg trenger at det skal gå bra!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 krysser fingrene for deg å håper at spiren klamrer seg godt fast denne gangen tvi tvi
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Vet du om smertene dine kommer når eggetposen vokser og blir stor, om det er når eggposen brister eller om det er når egget skal passere klaffen mellom eggleder og livmor??? Det er tre forskjellige stadier man kan ha vondt på. Jeg tror jeg har vondt når eggposen brister for jeg får vondt i noen få timer og mensen alltid 14 dager etter disse smertene. Grunnen til at jeg spør er at det kan være lurt å ha sex igjen i dag. Hvis smertene kommer på det første stadiet er det ikke sikkert egget slipper før i morgen og da kan det være dårlig kvalitet på svømmerene som er igjen der inne...
Line_1982 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2007 Har ikke noen anelse på når i EL jeg får smerter. Våknet opp i dag tidlig med murringer bak i ryggen, typiske EL smerter og mens smerter for meg. Tok en EL test og den kom ut positiv. Skulle gjerne ha hatt sex i går, i dag og i morgen bare for å være sikker på at spiren min skal sitter der denne gang, men min kjæreste bor i Sverige og jeg ser han ikke igjen føre neste uke og da er det forseint! Derfor trenger jeg at alle skal x fingrene sine for meg at det holder med sex som vi hadde i helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå