catine Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vi legger vår 3 mnd. gamle gutt i 19-20 tiden. ca. kl.22.30-23 våkner han for mat og jeg ammer han i senga. Etter dette har jeg lagt han i egen seng og han har sovet videre. Men de siste dagene har han begynt å tulle noe forferdelig- han vil ikke tilbake i egen seng. Han sovner med puppen- jeg tar han opp for rap og legger han rolig over i egen seng, men da våkner han og gråter og klager-vil ikke ha smokken som han er så glad i og holder det gående leeenge.. Den ene natta satt jeg lenge med han og bare trøstet, og han sovnet til slutt. Igår tok jeg han over i vår seng, la han ved siden av meg og der sovnet han fort. Noen gode råd om hva jeg skal gjøre? Og er det noen andre som har opplevd lignende? Går det over..?
Fisk med CV Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har gått gjennom mange runder med slikt tullball med jenta mi. Det jeg har kommet frem til er at det er bedre om jeg ikke ammer henne i senga mi om natten, men heller setter meg i en stol. Da sovner hun som regel ikke, og det er enklere å legge henne ned i egen seng for å sove etter endt ammeøkt. De små vil gjerne sove der de sovner*
Meg og bøllegutta!! Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Kanskje du kan pumpe deg på kvelden før han våkner å gi han flaska mens han ligger i senga si.............Da blir han ikke tatt opp en gang og han får sove videre der han sovner
catine Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Han vil ikke ta flaske. Jeg får prøve litt ulike ting, smøre meg med en god del tolmodighet, og håpe at det går over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå