Kariannekva Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Er veldig i tvil, synes de virker veldig bra begge to. Når babyen kommer er eldstemann 23 mnd. Noen som har erfaring med vognene og vil anbefale en av dem? Har ikke så veldig stor bil, så jeg legger vekt på at den må bli minst mulig når den er sammenlagt.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei Jeg syns OTH er definitivt den kuleste av vognene, men det er noen store ulemper med den, bl.a. at bagen er kjempe liten, og at det ikke er kalesje på sportsvogndelen når du har bag - kjempe dumt når det feks regner eller blåser eller er vinter. Du må ha bag for det er ikke full liggestilling i vognen (kan brukes fra ca 6 mnds alder). Den blir også ganske lang sammenslått, men smal. TFK kjenner jeg ikke veldig til, men tror den blir ganske liten sammenslått, får jo den også i fine farger selv om den ikke er like "tøff" som OTH sin. Sjekk også ut Phil&Ted sin, en venninne av meg har den og er kjempe fornøyd. Fordelen med denne er at du får en softbag oppi til babyen og at det er to kalesjer, tror også den er ganske smal så lett å komme frem overalt.
Kariannekva Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Phil&Ted er det den hvor barna sitter over hverandre i steden for ved siden av hverandre? Synes det ser så stusselig ut for den som ligger under. Ser liksom ut som man har plassert den i handlekurven.. :-) Er enig i at OTH er tøffest, TFK er det liksom så mys stæsj og glidelåser osv. Jeg har termin i desember så det er viktig at det er god plass i bagen, for lillemann må jo få plass til skinnpose osv. Veldig vankelig dette her :-).
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei, Jeg har barn i alder som deg og valgte TFK. Er fornøyd med den, men kan ikke kvalitetsmessig måle seg med min singelvogn fra Tautonia. Har du sjekket tvillingvogna derifra? Jeg valgte TFK fremfor OTH fordi den er mindre sammenslått og dermed får vi plass til litt mer enn vogn i bagasjen. Jeg foretrekker også mykbag fordi jeg bor i fjerde uten heis og fordi den kan omgjøres til fotpose til vinteren igjen. Phil &Ted var aldri aktuell for meg av to grunner; jeg synes babyen ligger veldig innestengt og at babyens plass på en måte henger i vogna slik at det blir veldig mye gynging og hopp når underlaget er ustabilt. Eldstemann hos oss sover fortsatt i vogna (28 mnd. nå) og i P&T-vogna kan ikke søskensetet legges ned. Kjøpte forøvrig TFK på import fra babyonline, veldig greit og mye billigere. Lykke til i vognvalget.
Audacious Angel Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ingen erfaring med TFK, men var og prøvde OTH i pinsen og ble skuffet. Jeg har en datter på 19mnd og hun skallet nesten i kalesjen..... Sikkert fin tvillingvogn, men som søskenvogn vet jeg ikke helt. Ikke noe for meg og min lange datter... hi,hi (hun har litt å slekte på, far er 1,96cm)
oro1 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Phil&Ted har også en "vanlig" tvillingvogn, enig at den med sete under er helt tragisk. Tror bl.a. babyshop selger den, men også på nett, se her: http://www.pingpong-online.com/ klikk på Phil&ted, fikk ikke direktelinken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå