november68 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Om to og en halv time skal jeg på ultralyd, og er bare så spent. Vi vet jo at det er 2, men kanskje vi endelig kan få ei jente i familien også... Har to gutter fra før, så det hadde vært kjekt. Har noen syke drømmer ang denne ultralyden - i går drømte jeg at de syklet når vi så de på skjermen. Herregud.
Solskinnsjenta Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Lykke til =) Blir spennende om dere får se kjønn da.
Sognemor Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Spennende da!!jeg var på første ultralyd forrige uke,og fikk vïte at vi ventet tvillinger..men fikk ikke vite kjønn, er spent på om jeg får vite det neste gang..har to gutter fra før vi også,og ei jente hadde vært supert..eller to?Lykke til med ultralyden!
november68 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei ! Helt utrolig. En av hver. Det hadde jeg aldri trodd. Har sagt til mannen min at han ikke er i stand til å lage jenter ; - )
Sognemor Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Gratulere da!Så kjekt å høre!Satser på at jeg får samme beskjeden neste gang jeg skal på ultralyd...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå