Gå til innhold

EL flere ganger?

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste her en dagaten her inne hadde fått pos el test en dag og en ny pos el test 5 / 7 dager etterpå?

Hvordan er det mulig og vil det si det går ann med flere ganger i en periode? Trodde det var en gang (ikke det engang alltid) og that`s it jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være tre grunner til det.

den første: kroppen forsøker å slippe egget, men klarer det ikke. man får da alikevel en lh stigning som slår pos. ut på en el test. kroppen prøver da igjen litt senere å slippe det samme egget.

andre: min gyn har snakket om at unge, forelskede kvinner kan ha opptil to el per mnd. det var visst mulig, men da kom eggene med maks 1 døgns mellomrom.

den tredje: at egget er blitt befruktet og slår ut tidlig. fordi hcg hormonet er så likt lh hormonet, så kan en tidlig graviditet vises på el tester.

hjalp dette?

Skrevet

Hei og takk for svar=)

Jo dette hjalp, bare lurte på om jeg nå måtte til og ta El tester etter en pos i tilfelle liksom... har jo blitt helt opphengt i dette! hehe...

Skrevet

Jeg kjenner EL.. og denne mnd har jeg hatt fra begge sidene, ferdig med den siste i dag.. Startet med 1 døgn mellom dem. .. (Den ene eggleder er ikek tilstedeværende etter XU i mars da)

Skrevet

Beklager men dette må jeg spørre om igjen... tar du tester da? Og vet du at når du får el så er det et døgn etter på andre siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...